Monday, March 5, 2012

UKISS Fan Meeting + Showcase 2011 [Brand Newkiss] with fancam

rase sgt boring hari ni so saya rase nak post kan berkenaan showcase UKISS yang dtg sini tahun lepas hehe..dtg tahun lepas dah 9 months da depa dtg hehe..

Pada June 2011, UKISS datang Malaysia buat showcase album baru 0330. Venue die adalah di Pavilion,KL.Yang bestnyer showcase ni diadakan secara public meaning yang x beli tiket pon leh tengok diorang dr jarak dekat. Bertuahnyer saye, my fren masok contest dalam Rentak Sejuta, so die menang tiket worth RM250 . so my friend n i dapat duduk dan agak dekat jugalah nampak diorang keke.. UKISS sgt2 lah hensem sume jambu2 keke..my bias is Lee Kiseop. uisss hensem sgt la dier..mmg jambu sejambu2 nyer kahkah..




tgk gmbr die diatas jambu kan hahahaha..ni mase sesi fans naik stage amek sign cd. Saya xamek la coz naik pentas amek cd memerlukan saya mengeluarkan duit dalam RM600 giler x giler.cukupla tgk dr jarak ni pon da dekat.


Antara gambar2 yang saye snap malam tuh:-)


















byk sgt saya snap mlm tuh. Selebihnyer leh la tgk kat facebook saya nyer . http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2017471709948.118513.1038525126&type=3

 MY FANCAM 

 
UKISS-0330


UKISS-Bingeul Bingeul

  my youtube channel : here

 byk gak retis2 KPOP yang dtg Mesia ni saya pegi..nnt saya update g keyh..bile free lol.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...